“O vacanţă la un click distanţă!”
Proiect selectat în cadrul Programului Operaţional Regional şi cofinaţat de Uniunea Europeană prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională
Nume beneficiar: Societatea Promo Service S.R.L.
Cod SMIS: 31784
Contract de finanţare: Nr. 4161/21.05.2014
Programul Operaţional Regional 2007 – 2013
Axa prioritară: 4 "Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local"
Domeniu major de intervenţie: 4.3 "Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor"
Autoritate de management: Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice
Organism intermediar: Agenţia pentru Dezvoltarea Regională Bucureşti – Ilfov
Valoare totală proiect: 1.146.008,00 lei
Finanţare nerambursabilă: 850.000,00 lei
19 Iunie 2014
Anunt de presa privind începerea implementării proiectului “O vacanţă la un click distanţă” [detalii]
18 Iulie 2014
Invitatie de participare în vederea atribuirii contractului de "Furnizare echipamente şi programe informatice" [detalii]
25 Iulie 2014
Anunt atribuire contract "Furnizare echipamente şi programe informatice" [detalii]
20 August 2014
Anunţ de presă privind implementarea proiectului
- Am elaborat organigrama şi fişele de post cu referire la activităţile suplimentare intervenite odată cu implementarea proiectului “O vacanţă la un click distanţă!”
- Am elaborat anunţul pe care urmează să îl publicăm pentru angajarea personalului necesar
20 Septembrie 2014
Anunţ de presă privind Livrarea 1 – 26 August 2014
- Au fost achiziţionate echipamentetele IT (sistemul de servere, router-ul, switch-ul, 1 laptop, imprimanta de reţea.
- La capitolul programe informatice – au fost finalizate primele module: Ţări, Zone, Localităţi, Unităţi de cazare, Servicii, Taxe, Suplimente de masă
28 Septembrie 2014
Anunţ pentru angajări [detalii]
10 Octombrie 2014
Invitatie de participare în vederea atribuirii contractului de achizitie "Mobilier, aparatură birotică, echipamente de protecţie a valorii umane si alte active corporale specifice serviciilor prestate" [detalii]
Specificatii tehnice achizitie "Mobilier, aparatură birotică, echipamente de protecţie a valorii umane si alte active corporale specifice serviciilor prestate" [detalii]
15 Octombrie 2014
Anunţ de presă privind implementarea proiectului
În aşteptarea noilor echipamente ne-am pregătit temeinic, am renovat sediul, am refăcut sistemul de cablaj, am achiziţionat lămpi de birou, aparate de aer condiţionat
20 Octombrie 2014
Anunţ de presă privind Livrarea 2 – 1 Octombrie 2014
- Au fost achiziţionate echipamentetele IT (4 computere neportabile cu licenţă)
- La capitolul programe informatice – au fost finalizate modulele: Prestatori, Revânzători, Contracte, Tarife, Comisioane, Utilizatori, Monede, Curs Valutar
Bază de date: Au fost predate 650 de Ţări, Oraşe, Zone şi 2500 Hoteluri şi Pensiuni
22 Octombrie 2014
Anunţ pentru angajări [detalii]
07 Noiembrie 2014
Anunt atribuire contract "Mobilier, aparatură birotică, echipamente de protecţie a valorii umane si alte active corporale specifice serviciilor prestate" [detalii]
20 Noiembrie 2014
Anunţ de presă privind Livrarea 3 – 18 Noiembrie 2014
- Au fost achiziţionate echipamentetele IT (7 computere portabile cu licenţă), centrală telefonică, Telefon Bază şi 12 extensii
- La capitolul programe informatice – au fost finalizate modulele: Sejururi şi oferte speciale, Curse charter, Asociere transport cu Sejur, Rezervări, Transmitere automată mesaje către clienţi şi prestatori, Emitere factură proforma, Emitere Voucher
- Bază de date: Au fost predate 1687 Hoteluri şi Pensiuni
- S-a desfăşurat instruirea personalului privind programul informatic şi folosirea bazei de date
- S-au prestat activităţi de testare şi bugfixing a programului informatic
25 Noiembrie 2014
Anunţ de presă privind implementarea proiectului
A fost dificil să găsim un furnizor care să livreze mobilierul necesar….
Am achiziţionat 12 birouri, 12 scaune, 5 dulapuri, 1 stativ pentru CD-uri, 1 copiator şi 2 suporturi pentru servere şi reţelistică
12 Ianuarie 2015
Anunţ de presă privind implementarea proiectului
Am primit CV-uri, le-am studiat şi ne-am pus pe recrutat personal. Interviuri, interviuri şi iar interviuri.
CONCLUZIA: puţină, experienţă şi mai puţină, puţin chef de muncă şi multe pretenţii, cred că ne va fi foarte greu să găsim personal
20 Martie 2015
Anunţ de presă privind Livrarea 4 – 4 Martie 2015
Programe informatice – au fost finalizate modulele: Newsletter, Multilingv, Prezentarea ofertei turistice, Rezervarea online, Contul rezervării
20 Aprilie 2015
Anunţ pentru angajări [detalii]