/  /  /  / 
Hotel 5* Boscolo Exedra
Hotel 5* Boscolo Exedra Nisa Franta
Hotel 5* Boscolo Exedra Nisa Franta
Hotel 5* Boscolo Exedra Nisa Franta
Hotel 5* Boscolo Exedra Nisa Franta
Hotel 5* Boscolo Exedra Nisa Franta
Hotel 5* Boscolo Exedra Nisa Franta

Transmite cerere de ofertă. Răspundem în maximum 48 de ore.

Hotel 5* Boscolo ExedraTRIMITE CERERE DE OFERTĂ

Franta, Nisa (Coasta de Azur)

Localizare

Este una din?perlele hoteliere? de pe Coasta de Azur, arhitectura istorica alaturi de elemente de design indraznet si rafinat, in esenta moderne, impresionand inca de la intrare. Boscolo Exedra Hotel este situat in centrul comercial al Nisei, la 300 m de plaja.

Facilitati

Hotelul pune la dispozitia turistilor: centru spa (sauna, sala de fitness, baie turceasca, masaj, baie turceasca/baie de aburi, piscina interioara), biliard, plaja privata (cu plata ? tarife si servicii speciale pentru clientii hotelului). Oaspetii au la dispozitie si urmatoarele servicii: room service, babysitting / servicii pentru copii, spalatorie, curatatorie chimica, mic dejun ?n camera, serviciu de calcatorie, schimb valutar, rent a car, birou de turism, fax/copiator. Internet wireless este disponibil in intregul hotel si este gratuit. Este posibila parcarea privata la o locatie in apropiere (nu este necesara rezervare), tarif informatiiv 35 EURO/zi. Hotelul accepta animale de companie de talie mica.

Camere

Toate camerele sunt luminoase, decorate in alb si auriu, mobilate cu mare atentie la detalii si sunt dotate cu aer conditionat, TV satelit, Wi-Fi, minibar. Camerele de luxe sunt mai spatioase, avand capacitate maxima de 2 adulti + 1 copil.

Operator

Paralela 45

Masa

In incinta hotelului se afla un restaurant pescaresc ?La Pescheria? si un restaurant-bar ?Genesi? unde se pot servi specialitati italienesti.

Nota

* Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate
* In ultima zi de cazare camerele se vor elibera la ora 11:00, bagajele urmand a fi lasate in spatiul special amenajat in fiecare hotel.
* Asigurarea medicala nu este obligatorie, dar este recomandata
* Asigurarea storno (optionala), se incheie in momentul incheierii contractului de comercializare a serviciilor turistice
* In momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie pentru posibile cheltuieli suplimentare de pe parcursul sederii cartea de credit sau o anumita suma de bani.
* Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul de Resort din Franta. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
* Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie cu ajutorul reprezentantului agentiei
* Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.



NOTĂ: Dacă nu dorești să rezervi online, ne poți contacta telefonic la (021) 3120221 / (021) 3120211 sau prin email la promo@promoturism.ro. Îți stăm la dispoziție, de Luni până Vineri, între orele 09:30 - 17:00. Online, lucrăm NON-STOP!