Hotel 4* Splendid Hotel & SPA TRIMITE CERERE DE OFERTĂ
Franta, Nisa (Coasta de Azur)
Localizare
Un hotel deosebit ce face parte din colectia Warwick ?peste 50 de hoteluri din intreaga lume cu anumite caracteristici comune: sunt hoteluri elegante, unice prin specificul lor, avand locatii deosebite si acordand o mare atentie detaliilor.Pe 27.09.2012 hotelul Splendid a primit European Ecolable, un certificat ce atesta preocuparea managementuluipentru protectia mediului. Situat in centrul Nisei, la 400m de plaja si la 7 km de aeroport.
Facilitati
Hotelul Splendid ofera: restaurant panoramic cu vedere la mare (toate felurile de mancare se bazeaza pe produse ecologice), piscina exterioara si jacuzzi pe acoperisul hotelului, garaj privat (cu plata), plaja privata (cu plata) amenajata cu sezlonguri si umbrele. Centrul spa include hamam, iar oaspetii au acces la centrul de fitness. Hotelul pune la dispozitie servicii de curatatorie, coafor, rent a car.
Camere
Cele 128 camere decorate traditional mediteranen se impart in 85 camere harmony, 28 deluxe si 15 suite. Toate camerele harmony dispun de aer conditionat, telefon, minibar, TV satelit cu ecran plat, Wi-Fi, uscator de par. Camerele deluxe sunt mai spatioase, au balcon sau terasa mobilata cu masa si scaune, masa si fier de calcat, presa de pantaloni, seif, cada cu hidromasaj, facilitati de preparare ceai/cafea. Suitele cuprind doua zone sau camere separate (fara usa intre ele): spatiu de dormit si living cu canapea, fiecare zona avand propriul TV. Acestea sunt ideale pentru familii cu 4 persoane. Fumatul nu este permis in nicio camera.
Operator
Paralela 45
Nota
* Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate
* In ultima zi de cazare camerele se vor elibera la ora 11:00, bagajele urmand a fi lasate in spatiul special amenajat in fiecare hotel.
* Asigurarea medicala nu este obligatorie, dar este recomandata
* Asigurarea storno (optionala), se incheie in momentul incheierii contractului de comercializare a serviciilor turistice
* In momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie pentru posibile cheltuieli suplimentare de pe parcursul sederii cartea de credit sau o anumita suma de bani.
* Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul de Resort din Franta. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
* Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie cu ajutorul reprezentantului agentiei
* Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.
NOTĂ: Dacă nu dorești să rezervi online, ne poți contacta telefonic la (021) 3120221 / (021) 3120211 sau prin email la promo@promoturism.ro. Îți stăm la dispoziție, de Luni până Vineri, între orele 09:30 - 17:00. Online, lucrăm NON-STOP!