/  /  /  / 
Hotel 2* Teranga
Hotel 2* Teranga Juan Les Pins Franta
Hotel 2* Teranga Juan Les Pins Franta
Hotel 2* Teranga Juan Les Pins Franta
Hotel 2* Teranga Juan Les Pins Franta
Hotel 2* Teranga Juan Les Pins Franta
Hotel 2* Teranga Juan Les Pins Franta

Transmite cerere de ofertă. Răspundem în maximum 48 de ore.

Hotel 2* TerangaTRIMITE CERERE DE OFERTĂ

Franta, Juan Les Pins (Coasta de Azur)

Localizare

Situat in apropierea garii, intr-o zona linistita, dar centrala a statiunii Juan les Pins, hotelul este alegerea perfecta pentru turistii interesati mai putin de facilitatile locului de cazare si mai mult de destinatia vizitata. Este un hotel curat, ce isi respecta standardul. Localizare: la 50m de gara, 19km de aeroport si 8km de Cannes. Plaja se afla la 200m de hotel.

Facilitati

Terasa in gradina hotelului unde se serveste mic dejun continental intre orele 07:30 ? 10:30. In apropierea hotelului exista o parcare privata, tarif informativ 10 EURO/ zi.

Camere

Hotelul pune la dispozitia turistilor 29 camere single, duble si triple dotate cu TV, aer conditionat centralizat, grup sanitar propriu.

Operator

Paralela 45

Nota

? Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate
? In ultima zi de cazare camerele se vor elibera la ora 11:00, bagajele urmand a fi lasate in spatiul special amenajat in fiecare hotel.
? Asigurarea medicala nu este obligatorie, dar este recomandata
? Asigurarea storno (optionala), se incheie in momentul incheierii contractului de comercializare a serviciilor turistice
? In momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie pentru posibile cheltuieli suplimentare de pe parcursul sederii cartea de credit sau o anumita suma de bani.
? Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul de Resort din Franta. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
? Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie cu ajutorul reprezentantului agentiei
? Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.



NOTĂ: Dacă nu dorești să rezervi online, ne poți contacta telefonic la (021) 3120221 / (021) 3120211 sau prin email la promo@promoturism.ro. Îți stăm la dispoziție, de Luni până Vineri, între orele 09:30 - 17:00. Online, lucrăm NON-STOP!