/  /  /  / 
Hotel 4* Radisson Sas
Hotel 4* Radisson Sas Nisa Franta
Hotel 4* Radisson Sas Nisa Franta
Hotel 4* Radisson Sas Nisa Franta
Hotel 4* Radisson Sas Nisa Franta
Hotel 4* Radisson Sas Nisa Franta
Hotel 4* Radisson Sas Nisa Franta

Transmite cerere de ofertă. Răspundem în maximum 48 de ore.

Hotel 4* Radisson SasTRIMITE CERERE DE OFERTĂ

Franta, Nisa (Coasta de Azur)

Localizare

Hotelul Radisson este situat in centrul Nisei pe faimoasa strada Promenade des Anglais, intre romanticul oras vechi si Parcul Arenas Business. Este la 5 minute de mers cu masina de Aeroportul International Nice si la 15 minute de centrul de conferinte Acropolis.

Facilitati

Piscina interioara si exterioara, restaurant, bar, plaja privata (cu plata), terasa pe acoperis, sauna, baie turceasca, fitness, 11 sali de conferinta, room service, parcare, internet, servicii de spalatorie. Hotelul asigura shuttle bus gratuit pana in centrul vechi al orasului. Sezlongurile de la piscina exterioara sunt cu plata.

Camere

Hotelul pune la dispozitie 331 camere si suite oferind o priveliste asupra orasului sau asupra marii.Toate camerele sunt dotate cu baie cu uscator de par, seif, telefon, minibar, tv,internet, aer conditionat, accesul pe baza de chiei magnetice.

Masa

Mic dejun.

Nota

* Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate
* In ultima zi de cazare camerele se vor elibera la ora 11:00, bagajele urmand a fi lasate in spatiul special amenajat in fiecare hotel.
* Asigurarea medicala nu este obligatorie, dar este recomandata
* Asigurarea storno (optionala), se incheie in momentul incheierii contractului de comercializare a serviciilor turistice
* In momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie pentru posibile cheltuieli suplimentare de pe parcursul sederii cartea de credit sau o anumita suma de bani.
* Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul de Resort din Franta. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
* Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie cu ajutorul reprezentantului agentiei
* Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.



NOTĂ: Dacă nu dorești să rezervi online, ne poți contacta telefonic la (021) 3120221 / (021) 3120211 sau prin email la promo@promoturism.ro. Îți stăm la dispoziție, de Luni până Vineri, între orele 09:30 - 17:00. Online, lucrăm NON-STOP!