/  /  /  / 
Hotel 4* Mercure Centre Notre Dame
Hotel 4* Mercure Centre Notre Dame Nisa Franta
Hotel 4* Mercure Centre Notre Dame Nisa Franta
Hotel 4* Mercure Centre Notre Dame Nisa Franta
Hotel 4* Mercure Centre Notre Dame Nisa Franta
Hotel 4* Mercure Centre Notre Dame Nisa Franta
Hotel 4* Mercure Centre Notre Dame Nisa Franta

Transmite cerere de ofertă. Răspundem în maximum 48 de ore.

Hotel 4* Mercure Centre Notre DameTRIMITE CERERE DE OFERTĂ

Franta, Nisa (Coasta de Azur)

Localizare

Hotelul Mercure Centre Notre Dame este situat intr-o frumoasa gradina din centrul Nisei, la doar 15 minute de mers pe jos de plaja, la 7 kilometri de aeroport, 1 kilometru de centrul de conventii Acropolis si la 300 de metri de statia de metrou.

Facilitati

2 baruri, piscina pe acoperis, room service, salon de infrumusetare, sauna, caratatorie, seif la receptie, birou de schimb valutar, lift, sala de conferinta, internet, masaj, parcare, restaurant, internet, magazin pentru cadouri.

Camere

Este un hotel de 4 stele ce pune la dispozitie 201 camere. Camerele sunt dotate cu aer conditionat, tv satelit, minibar, seif, radio, internet wireless, baie privata cu uscator de par, telefon.

Masa

Mic dejun.

Nota

* Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate
* In ultima zi de cazare camerele se vor elibera la ora 11:00, bagajele urmand a fi lasate in spatiul special amenajat in fiecare hotel.
* Asigurarea medicala nu este obligatorie, dar este recomandata
* Asigurarea storno (optionala), se incheie in momentul incheierii contractului de comercializare a serviciilor turistice
* In momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie pentru posibile cheltuieli suplimentare de pe parcursul sederii cartea de credit sau o anumita suma de bani.
* Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul de Resort din Franta. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
* Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie cu ajutorul reprezentantului agentiei
* Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.



NOTĂ: Dacă nu dorești să rezervi online, ne poți contacta telefonic la (021) 3120221 / (021) 3120211 sau prin email la promo@promoturism.ro. Îți stăm la dispoziție, de Luni până Vineri, între orele 09:30 - 17:00. Online, lucrăm NON-STOP!