Localizare
Hotelul se afla la 2 km de centrul orasului Hurghada si la 10 km de aeroport.
Facilitati
Hotelul pune la dispozitia turistilor sai numeroase facilitati precum 4 restaurante, 6 baruri, 2 piscine exterioare(cu umbrele si sezlonguri gratuite), magazine, sala de conferinte si schimb valutar. Deasemenea hotelul dispune si de facilitati de sport si agrement: aerobic, sala de fitness, darts, biliard, baschet, polo, tenis d emasa, programe de divertisment. Totodata detine si plaja proprie cu nisip, umbrelele, sezlongurile si saltelele sunt gratuite.
Camere
Camerele hotelului dispun de baie proprie, articole de toaleta gratuite, TV prin satelit, aer conditionat, mini bar.
Operator
CHRISTIAN TOUR
SENIORI
*Persoanele care nu au insotitor cu varsta peste 55 ani platesc supliment 50 euro/sejur.
*Excursiile optionale pot suferi modificari iar programul concret, desfasurat pe zile, al excursiilor optionale se va primi la destinatie.
*Excursiile optionale gratuite se vor organiza in prima sau in ultima zi , in drum spre aeroport sau hotel, in functie de orarul de zbor.
*Grupul minim pentru a se organiza excursiile optionale este de minim 20 persoane.
*Hotelurile mentionate in acest program pot fi modificate, oferindu-se alternative similare.
*Tarifele afisate pot suferi modificari in functie de fluctuatiile de pret ale taxelor sau ale petrolului, impuse de compania aeriana.
*Pentru orice reclamatie referitoare la serviciile prestate in cadrul pachetului Senior Voyage, responsabilitatea este a operatorului.
Bine de stiut:
*Unitatea de cazare mentionata in acest program poate fi modificata, in acest caz agentia oferind o alternativa similara.
*Categoria hotelurilor si a mijloacelor de transport este cea oficiala pentru tara vizitata. Autoritatile isi rezerva dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricarei persoane care nu prezinta suficenta incredere. Agentia organizatoare nu poate fi facuta raspunzatoare pentru astfel de situatii ce nu pot fi depistate anterior plecarii.
*Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de ghidul local.
*Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare(minibar/frigider,seif etc); in momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exectatitate asupra lor.
*Compania aeriana isi rezerva dreptul de a modifica orarul de zbor.
*Turistii se vor prezenta la aeroport cu 2 ore inainte de plecare.